Funguje nám to dobře.
Od ledna se nám podařilo převzít správu účetnictví v několika větších firmách s průměrným obratem 30-200 mil. korun.
????
Musím se rychle seznámit s účetními, zjistit, kdo co dělá, stanovit strategii a interim hlavní účetní přebírá činnost hlavní externí účetní.
????
Dělám to jako ve své firmě.
????
Ve firmě u klienta proběhne strategická porada, pozitivní myšlení, úsměv, jdeme s chutí do toho a vždy vysvětluji novým kolegyním, že budeme úspěšný tým.
Někdy koukají, neví, co mají čekat. Poté si oddechnou a jsou rády, že konečně někdo nastaví pořádek a systém. začnou spolupracovat.
Vysvětluji, že to půjde, zvládneme to, nemají se čeho obávat a jsme zde pro ně. Jsem ráda, že jsou zde a budeme spolu pracovat. Tak aby majitel neměl s účetnictvím starost.
????
To co jsem vybudovala ve své firmě, ráda buduji u klientů.
Fungující účetní oddělení, kde každý ví, co má dělat.
Propaguji spolupráci, nadšení ze společné práce. S interim účetní jsou to moje nové týmy, které pak z povzdálí sleduji.
Mám jich takto asi deset, větší i menší týmy.
????
Když Vás práce baví a výsledky jsou vidět, víte, to má smysl.
Moje nové týmy mi dělají velkou radost.
Chceme jich mít… aspoň sto.
????