Jak moc do detailu seznamovat lidi ve firmě s plánovanými změnami?
Jestli majitel plánuje prodej části firmy, sdělovat jim všechny informace?
????
Nebo jen část?
Nebo datum prodeje? A kdy?
Když to pak nevyjde a investor si to rozmyslí, je ve firmě zklamání…
Toto byl bezděčný dotaz majitele firmy.
????
Zamýšlím se nad tím..
Majitel nebo management by měl informovat o plánech, ujistit zaměstnance nebo kolegy, co to pro ně znamená a vyslovit jistotu, že se o změnách dozví.
Nemusí říkat, zítra to má proběhnout… když se to pak nestane, nemají důvěru.
Setkala jsem se s tím, že majitel neřekl nic.
Pak zase sděloval vše, každý plán a nápad. Lidi ve firmě neměli moc jistoty.
????
A já? O změně společníka jsem kolegy infomovala postupně, s ujištěním, že nic zásadního se nezmění a jednatelkou budu stále já. Seznamuji je s plány a vizí a dosažením výsledků. Nemám ráda, když je něco ve firmě tabu.
Jak to máte Vy?