Tak jsem zjistila, že jsem příliš náročná, přísná, možná nekompromisní, pořád vymýšlím, co a jak klientům napsat, vysvětlit.
A jestli klientovi něco nevyhovuje, že kolem něho příliš skáču…
????
Zamýšlím se nad tím… ano je to tak.
Klient náš pán.
Když klient řekne něco, co by chtěl jinak, dělám všechno proto, aby byl spokojen.
Chcete od nás fakturovat? zařídíme. Chcete výsledky pravidelně? Dohlédnu na to. Chcete přijít něco probrat a neřeknete dopředu co? Není problém.
A chcete se poradit, jak to děláme my – efektivita zaměstnanců atd., Udělám si čas.
????
Je moje laťka příliš vysoká?
Pro klienty jistě nikoliv, na naše spolupracovníky vysoká je.
Proto si kolegy vybírám.
Z této kvality neslevíme.
Možná to máte podobně.